Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Dobre

Kolorowy pasek

Wykonanie rocznych przeglądów technicznych budynków stanowiących własność Gminy Dobre

Dobre, dn. 09.08.2017r.

 

GKI. 2512.12.2017

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zwracam się z uprzejmą prośba o przedłożenie oferty cenowej za realizację zadania polegającego na wykonaniu przeglądów technicznych budynków stanowiących własność Gminy Dobre.

Wykaz budynków stanowiących własność Gminy Dobre stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

 

1.ZAMAWIAJĄCY

 

Gmina Dobre
ul. Kościuszki 1      

05-307 Dobre

tel. (25) 7571190 w. 27

fax. (25) 7571190 w. 40, REGON  711582658,  NIP 822-21-46-613, e-mail: urzad@gminadobre.pl

 

2.PRZEDMIOT I ZAKRES ZAMÓWIENIA :

2.1.Realizacja  zadania polegająca na wykonaniu rocznych przeglądów    technicznych budynków będących własnością Gminy Dobre zgodnie z zapisami

                         ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz..U. z 2010r. Nr 243, poz.                      1623 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych.

2.2.Przeglądowi nie podlegają przewody kominowe.

2.3.Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków należy sporządzić       protokół w wersji papierowej oraz dokonać odpowiednich wpisów w książkach obiektów.

            2.5.      Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez podania

                        przyczyn.

 

  3.   TERMIN REALIZACJI:

 

            08 września 2017 roku

 

 

4.  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

 

Zgodnie z formularzem ofertowym.

 

5.  KRYTERIUM WYBORU OFERTY:

           

             Cena  - 100%

           

6.MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:

 

Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności,               z dopiskiem "Przeglądy techniczne budynków gminnych", w  siedzibie Zamawiającego:

Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2

do dnia 18 sierpnia  2017 do godz. 11.00

 

 

7.TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

 

 18 sierpnia 2017 rok, godzina 11.00

 

8.INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl

 

9.ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

 

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:

Agnieszka Roguska - pracownik UG Dobre, 

w godz: poniedziałek , wtorek, czwartek 7.00-15.00, środa 7.00-17.00, piątek 7.00-13.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: aroguska@gminadobre.pl

 

 

 

 

 

Załączniki :

Nr 1 Wykaz budynków gminnych

Nr 2 Formularz oferty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

scan-zapytania (263.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
wykaz-budynków-stanowiących-własność-Gminy-Dobre (29kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
formularz-oferty-1 (23.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
informacja z otwarcia ofert (83.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Agnieszka Roguska
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Krzysztof Ratuski
Data wprowadzenia:2017-08-10 14:30:00
Opublikował:Krzysztof Ratuski
Data publikacji:2017-08-10 14:32:05
Ostatnia zmiana:2017-08-29 08:02:23
Ilość wyświetleń:375

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij