Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Dobre

Kolorowy pasek

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu na zakup i dostawę materiałów dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Mlęcinie do remontu świetlicy wiejskiej

Dobre,  dnia 03.11.2014 roku

 

 

      Zaproszenie do składania ofert

w postępowaniu na zakup i dostawę materiałów

dla   Ochotniczej Straży Pożarnej  w Mlęcinie

do remontu świetlicy wiejskiej

 

(w trybie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2013r,  poz. 907  z późn zm.)

 

 

 

 

W związku z realizacją zadania :  zakup i dostawa materiałów dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Mlęcinie do remontu świetlicy wiejskiej   Gmina Dobre prowadzi postępowanie w celu wyłonienia wykonawcy usługi.

 

1. Zamawiający:

Gmina Dobre.,

ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre

Telefon: 25 757 11 90

Fax: 25 757 11 90 wew. 40

e-mail: urzad@gminadobre.pl

NIP: 822-21-46-613,

REGON: 711582658,

 

2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku do niniejszego  zaproszenia .

Usługa  obejmuje zakup i dostawę materiałów dla OSP  Mlęcin do remontu świetlicy wiejskiej

 

 

 

3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności  lub czynności, zamawiający uzna:

                    posiada wiedzę i doświadczenie oraz niezbędny sprzęt do wykonania zadania

 

 

4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

Wykonawca  zrealizuje zamówienie do 21.11.2014 roku.

 

 

5. Warunki płatności.

Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktury wystawionej na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po zakończeniu usługi odebranej protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.

 

 

 

 

 

6. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.

Ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:

 „Zakup i dostawa materiałów  dla   Ochotniczej Straży Pożarnej  w  Mlęcinie  do remontu świetlicy        wiejskiej „ należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobre, pok. nr 2 do 12.11.2014 r do godz. 12.00.

 

Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

 

7. Kryteria oceny oferty:

Cena – 100%

 

Oferta powinna zawierać cenę brutto .

Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą cenowo ofertę.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyn.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru części zamówienia z uwagi na ograniczone środki finansowe

 

 

 

Załączniki

Zestawienie materiałowe dla świetlicy przy OSP Mlęcin (13kB) Zapisz dokument  
załącznik (182.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Anna Kalinowska
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Bartosz Modrzejewski
Data wprowadzenia:2014-11-03 11:42:15
Opublikował:Bartosz Modrzejewski
Data publikacji:2014-11-03 11:43:23
Ostatnia zmiana:2014-11-03 11:43:39
Ilość wyświetleń:391

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij