Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Dobre

Kolorowy pasek

Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Dobre.

Dobre, 07.03.2013r.

 

GKI.605.20.2013

ZAPYTANIE OFERTOWE

            Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Dobre.

            Zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., Dz.U. Nr 113, poz. 759 z późń. zm. ) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.

 

1.      ZAMAWIAJĄCY

Gmina Dobre
Ul. Kościuszki 1

05-307 Dobre

tel. (25) 7571190 w. 27

fax. (25) 7571190 w. 40, REGON 711582658, NIP 822-21-46-613, e-mail: urzad@gminadobre.pl

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:

1.      Przeprowadzenie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest.

2.      Opracowanie aktualizacji „Programu Usuwania Azbestu“.

3.      Wprowadzenie zinwentaryzowanych wyrobów azbestowych do Bazy Azbestowej Ministerstwa Gospodarki.

4.      Wykonanie sprawozdania końcowego z realizacji zadania.

 

1.      TERMIN REALIZACJI:

31 październik 2013 rok

2.      SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Zgodnie z formularzem ofertowym.

3.      Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl

4.      MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:

Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności , z dopiskiem " Inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobre", w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2

do dnia 18.03.2013 do godz. 10.00

Oferta powinna zawierać:

- ofertę cenową;

- parafowany wzór umowy.

5.      Kryteria wyboru:

100 % cena.

6.      TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

18 marzec 2013 rok , godzina 10.00

7.      Dodatkowe informacje:

Wszelkich informacji udziela:

Renata Miąskiewicz - pracownik UG Dobre, w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: urzad@gminadobre.pl

 

            Podpisanie umowy nastąpi po otrzymaniu dotacji z Ministerstwa Gospodarki w ramach pozytywnego rozstrzygnięcia dla Zamawiającego Konkursu „AZBEST 2013”

Załączniki

OFERTA INWENTARYZACJA 2013 (56.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
UMOWA INWENTARYZACJA (67.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Bartosz Modrzejewski
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Bartosz Modrzejewski
Data wprowadzenia:2013-03-07 11:24:25
Opublikował:Bartosz Modrzejewski
Data publikacji:2013-03-07 11:25:42
Ostatnia zmiana:2013-03-07 11:25:52
Ilość wyświetleń:678

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij